Veelgestelde vragen

Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?

Na ontvangst van de betaling wordt je bestelling verwerkt. Omdat veel bestellingen voor jou persoonlijk worden gemaakt lukt het ons niet om direct te leveren. Natuurlijk proberen we dit zo snel mogelijk te doen. Wij proberen altijd de bestelling binnen 3 werkdagen verzendklaar te hebben. 

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten worden automatisch berekend aan de hand van het gewicht en het volume van de bestelling. Boven de €70 worden geen verzendkosten gerekend. 

We werken zoveel mogelijk met brievenbuszendingen. We versturen de brievenbuszendingen in een kartonnen brievenbusdoos of envelop.   

Brievenbuszendingen geschieden op risico van de klant, wij zijn niet aansprakelijk voor zoekgeraakte/niet ontvangen brievenbuszendingen. Brievenbuszendingen worden ZONDER Track & Trace verzonden.      

Wil je een brievenbus bestelling met pakketpost ontvangen, vermeld dit dan bij de bestelling of stuur ons vooraf een mailtje.   

Voor Nederland een indicatie afhankelijk van het gewicht & volume ; 

Verzendkosten brievenbus: €3,95 
Verzendkosten pakketjes: €6,95

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten afleveren?

Ja dat kan, je kunt dit aangeven bij het afronden van je bestelling. 

Kan ik mijn bestelling afhalen?

Ja dat kan! We hebben de shop aan huis, dus je bent altijd welkom, ook in het weekend en in de avond! 

Wel eerst even afstemmen via mail, soms zijn we niet thuis ? 

Het adres voor het afhalen van je bestelling: Sweelinck 3/ Sambeekseweg 24 in Boxmeer.  

Hoe kan ik betalen?

Vooraf overmaken, met ideal of contant bij het ophalen van je bestelling. 

En als ik niet tevreden ben?

Elke bestelling die wordt geplaatst, wordt met veel liefde en aandacht gemaakt, ingepakt en verzonden. Toch kan het voorkomen dat je niet tevreden bent, dat is jammer, maar het is geen enkel probleem om je product te retourneren. 

Je hebt het recht jouw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. 

Stappenplan retourneren: 

  • Controleer eerst of jouw retour aan de voorwaarden voldoet: 
  • Het artikel dient onbeschadigd te zijn 
  • Het artikel dient in de originele verpakking retour te worden gezonden. 
  • Neem contact met ons op via hallo@kijknouvoorjou.nl. Wij sturen je een retourformulier toe.
  • Vul het retourformulier voor herroeping in en voeg dit toe bij het retour te sturen artikel.   Verpak de artikelen weer in de originele verpakking
  • Schrijf het retouradres op de verpakking:
    Kijk nou voor jou
    Sweelinck 3
    5831 KP Boxmeer
  • Frankeer het pakket en breng het naar een PostNL servicepunt. 
  • Zodra je retour door ons is ontvangen storten we het aankoopbedrag inclusief de verzendkosten binnen 14 dagen terug op jouw bankrekening. 

De producten die gepersonaliseerd worden kunnen wij helaas niet retour nemen. Hiermee worden de producten bedoeld die bedrukt worden met naam en/ of andere persoonlijke gegevens. Als je een gepersonaliseerd cadeau bestelt of een eigen idee ten uitvoering laat brengen door ons, sturen wij eerst een voorbeeld ter goedkeuring. 
Bij ‘groen licht’ worden deze dan definitief gemaakt. Heb je toch een klacht, neem dan gerust contact op. Dan kijken we samen met jou naar de mogelijkheden. 

 

Heb je toch nog vragen na het lezen van bovenstaande vragen? Neem dan contact met ons op!

Volg ons op social Media.